en ledig dag

så underbart. var ensam hemma igår kväll och vaknade i morse, somnade om igen och insåg att det inte skulle komma in någon i mitt rum och be mig kliva upp för att vika tvätt/plocka ur diskmaskinen/dammsuga eller städa toan. det var en underbar känsla! träffade anne på stan (alldeles för länge sen) och fikade på waynes uteservering i typ 3 timmar. det var härligt. innan det hade jag även fyndat 2 par trosor (alltid bra o ha) för 50 kr. tyckte de var överkomligt! just nu står 3 pers i vårt lilla kök och försöker göra nå vettigt. innan stod även jag där och fifflade med en grekisk sallad. lisa och annasara gör GI-efterätt som jag och evelina ska njuta av senare i kväll.. hon kommer väl hit om en timma eller så. vi kanske kan ta oss ut på en promenad eller så i den fina men inte så varma kvällen. jobbar hela veckan (inte torsdag dock, den dagen ska spenderas med kicki). på onsdag ska jag till baggböle och dansa, även om jag måste åka dit själv så ska jag dit. måste få dansa lite känner jag, blir danssugen så fort jag hör lite medryckande musik så som min nya ringsignal (britney fick äntligen lite vila, hon var less på att sjunga introt till break the ice varje gång de ringde.) nu har jag haddaway - what is love, den bästa låten i världshistorien. blir skitglad varje gång de ringer och väntar lite extra innan jag svarar bara för att få höra den lite längre.

nu måste jag nog hjälpa till lite med käket innan de blir kaos i köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0