en ritt jag sent kommer att glömma

jag är så jävla nöjd med mig själv för tillfället! har just tryckt i mig lite godis och har gottat mig i minnena ifrån i kväll. alla ryttarmänniskor som känner mig vet att jag har en liten skräck för hoppning. har lyckats falla av några gånger väldigt illa och är nu rädd för att det kommer hända igen. idag på hoppningen hade jag turen att få en KINGELING häst! verkligen! och ridturen därefter. JAG VAR SOM EN GUD! ni skulle bara vetat hur bra jag var! flög där över hinder efter hinder, styrde rätt och kom P-E-R-F-E-K-T emot dem. jag känner mig stolt. jag brer på lite extra på mitt ego idag. såna dagar behöver man. :)

sen gick det faktiskt hyffsat idag på mariebergsskolan. vi skulle hålla i en lektion för åk 5, lekar, och det gick faktiskt bra. hade lite skräck efter att ha sett på gruppen innan. tydligen hade gruppen innan dem haft det ännu värre. stackars dem. jag är nöjd med mina instatser idag och hoppas på att pa rapporten skrivs klart i morgon!

jag har dissat prison break i kväll också. vad händer med mig? ska jag sluta se pb nu också? mitt tv liv är snart förbi. jag minns tiden då jag följde typ 6 serier och satt bänkad framför tvn varje kväll med glädje. det var en kul tid. det tog dock lite mycket av min fritid men.. det är saker man får offra!

hoppas på  lite mer givande skriverier och tankar i morgon! godnatt

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: härligt, jag älskar thailand!

2008-04-28 @ 22:58:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0