Några dagars ledighet

Tiden i Åre går så himla fort. Man vet heller inte vilken dag det är, söndag kan lika gärna kännas som onsdag och tisdag kan lika gärna kännas som lördag. Åre stannar aldrig upp, det finns alltid en fest att gå på eller en filmkväll att mysa ner sig på.

Jag har varit ledig igår och idag, och båda dagarna har jag spenderat några timmar i backen. Igår var jag och Erica ute några timmar och efter det var jag så trött i kroppen att jag rent av faceplantade sängen när jag entrade sovrummet. Idag blev det lite lugnare i backen då jag var ensam som tog mig ut. Det var rätt skönt faktiskt att bara få glida på i eget tempo och inte ha nån annan som behöver stå och vänta på en vid backens slut. Tycker att det går bättre och bättre att åka för varje dag man tar sig ut. Ska nog iväg en sväng i morgon också då jag har ytterligare en ledig dag på schemat..

Nästa vecka kommer jag att komma hem en liten sväng. Åker som det ser ut nu på onsdag morgon och stannar tills söndag. Blir några dagar i Umeå alltså med andra ord, så den som vill ses kan gärna boka in sig redan nu!


Kommentarer
Postat av: DIN SYSTER

BOKA IN MIG BOKA IN MIG!

2012-01-09 @ 21:48:19
Postat av: Jenny Sandberg

åhhhh! linnsan! jag är i fjällen då, till fre, lö eller söndag beroende på krilles fotboll :/

2012-01-11 @ 08:53:19
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0