olika soffor

jag har väldigt svårt att förstå att det här är min allra sista vecka på rut m.fl. jag har jobbat här i snart 3½ år och nästan hela tiden med samma underbara arbetskamrater. kommer bli otroligt jobbigt att säga hejdå till det här stället och de som jobbar här. har trivts otroligt bra och lärt mig riktigt mycket, inte bara om arbetet utan även om mig själv. bara 4 arbetsdagar kvar efter denna dags slut.. men, om det blir som jag tänkt mig rycker jag in under jul och jobbar också - får hoppas att de är personalbrist så jag kan bistå med lite arbetskraft.

igår låg jag däckad hemma i ersmarkssoffan då influensan hade tagit över min kropp. kan inte påstå att jag är frisk idag, men jag har ingen feber i alla fall och blir så rastlös av att bara ligga hemma och veta att jag behövs på jobbet. förhoppningsvis har jag inte ont i varje muskel i kroppen i morgon och är på banan igen.

ikväll ska jag nog umgås med matilda och hänga i hennes berömda soffa igen om jag orkar och inte känner mig alltför sliten. men, hur jobbigt kan det vara att hänga i en soffa kan man ju då tycka? inte jobbigare att hänga i matildas soffa än att hänga i ersmarkssoffan faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0