värmebölja

idag är en sån här dag som man hoppas när man vaknar att det ska vara 25 grader varmt och strålande sol. idag är det mulet (men det regnar inte! alltid ett plus) och är 8 grader varmt. jag hade sagt till mig själv att om det var bra väder idag så skulle jag slippa städa, men nja. jag tror inte att jag kommer undan det idag. första tvätten är inslängd efter min natt med 10 timmars sömn. ska till ersmark sen och gå ut med de små söta hundarna och sedan umgås med linn och anette en stund på eftermiddagen. i kväll hade jag tänkt få tummen ur och fara och träna bodypump - trots min förkylning. känner att jag inte får ha för långa uppehåll, då kommer jag bara att bli lat. igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0