på banan igen

vilken valborgsmässoafton det blev! spontan, härlig och med alldeles för mycket (men bra) fest. dansade enda in på småtimmarna och dagen söndag var inte riktigt lika härlig som kvällen lördag. igår tog jag det mest piano, såg eclipse med lisa och åt gomiddag hemma i ersmark. idag känner jag mig på banan igen och jobbar för fullt. jag slutar dock tre idag, så den här dagen känns ungefär som om jag varit ledig. började ju ändå inte komma igång igår förrän tre, så det blir väl same same. i kväll är det dags för ridning igen och jag ska se till att hålla mig på hästen idag. risken att jag faller av är betydligt mycket mindre idag än förra veckan, men man vet ju aldrig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0