kom och köp!

ikväll har jag ingenting att hitta på och jag är rätt så nöjd med det. senaste veckorna har jag haft grejer att pillra på med varje kväll, och ikväll tror jag det är en sån där kväll som man bara dör i soffan. kan (om jag har tur) kanske vara med matilda en stund också, och förhoppningsvis spela lite super mario med henne. matilda åker utomlands i morgon och man måste passa på att umgås lite (och utnyttja hennes wii, jag erkänner) innan hon drar. sen hoppas jag på en tidig kväll så jag känner mig pigg och alert inför morgondagens jobb. vi har fått så mycket nya varor på rut att vi inte ens får plats med allt, så vårt lager är numera en liten labyrint som man måste hoppa, krypa och smidigt slinka igenom. en uppmaning till er alla: kom och köp - så får vi tömma av butiken litegranna så vi får plats med lite till.

vad sägs om denna klänning som jag för övrigt har på mig idag (fast i en annan färg) för 199:- ? ett kap, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0