helgen som gick i ultrarapid

häj häj!
min rygg är av och jag måste se till att göra nåt med det. vet inte om jag måste bryta till det eller om det räcker med en rejäl knådning. den som kan minsta lilla om muskler och ben i kroppen kan ju hojta till så behöver jag inte punga ut en förmögenhet för att gå till fel person och bryta till ryggen som kanske inte behöver brytas till..

igår var det ridskoletävling och jag red en häst som jag red för första gången i måndags. måste säga att jag blev positivt överraskad av min ritt och när jag väl fick veta resultatet så blev jag lite besviken. även om jag hoppades på att bli placerad trodde jag inte att jag hade nån chans. när jag blev fyra kändes det ändå på något konstigt sätt att jag hade förtjänat att få en bättre placering. hur som havre, jag kom 4a och direkt efter ritten var jag jättenöjd. sen när jag fick se filmen och mitt protokoll så tyckte jag att jag blivit bedömd lite felaktigt, men - vad vet jag? jag är ju bara en liten ridskoleryttare, så jag ska inte säga nåt.

nu ska jag till jobbet och idag känner jag mig faktiskt pigg? pigg en måndag? måste vara det att jag var ledig lördag och inte festade på kvällen. igår var det bara en chillig dag också med fika hemma hos caisa efter stallet. fikandet var även det mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0