fem snabba

linn berättar lite om senaste tiden med fem bilder:


igår kom den här tjejen äntligen hem efter alldels för många timmar utomlands och på jobb i norge. hon dök upp helt oväntat efter att jag utfört lite detektivarbete för att luska fram när hon egentligen skulle anlända till umeå - men då var hon tydligen redan här.







i lördags var det ju kulturnatta och linn rydelius jobbade på rut. vi hade anlitat modeller från balettakademien bland annat som vi hade ställt på bord utanför butiken. det var en riktig show som många stannade upp och kollade på. de var stylade i kläder från oss och hanna och kerstin (mina jobbarpolare som för övrigt även är makeupartister, inte helt fel att känna dem) sminkade och gjorde dem superhot.





i lördags kväll var jag på fest som vanligt. kvällen inleddes på böleäng med en massa fina tjejer, för att sedan fortsätta på allstar och därefter även cover. en liten sväng på olles hann jag också med. observera att jag gick omkring själv mestadels av tiden och hade allmänt kul.







igår hade jag ridning efter jobbet. först åkte jag ut till linn i ersmark för att dricka lite kaffe, därefter hämtade vi tyra på mariehem, åkte till stallet, red, åkte hem från stallet, lämnade av tyra på mariehem, skjutsade linn till ersmark, åkte hem till mor och far med bilen, åt middag hemma och pappa skjutsade hem mig. med tanke på att jag tydligen spenderade hela min kväll igår i en bil (och inte vilken bil som helst, utan bästa toyan) så får den vara med på bild.

RÄTTNING: hittar ingen bild på finaste kyh, så ni får visualisera er en rosa liten corolla.

 

 

matilda skrev till mig igår att hon var sugen på att ses. eller snarare - inte på att ses, utan att utnyttja mig som soffvärmare och spela supermario med henne. jag var inte sen på att haka på. problemet var bara det att vi fastnade på en och samma bana. i 45 minuter. bör tilläggas att vi fortfarande inte grejat den än.






nu ska jag iväg till jobbet. har fått mig en härlig sovmorgon idag och börjar inte förrän elva. tror dock att jag måste rappa på lite då jag sitter i min favorit morgonrock och mina älskade leopardtofflor. so long!

 


Kommentarer
Postat av: b

När är du ledig i veckan?:) baggböle?

2011-05-24 @ 22:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0