här kommer den: the big surprise



här kommer överraskningen som egentligen inte var en överraskning
men blev en överraskning just för att jag drog ut på det i 1½ vecka..





och till alla er som nu inte riktigt ser var jag har tatuerat mig så kan jag berätta att den sitter bak i nacken. försök själva att fotografera er rygg så ni får med hela axelpartiet. inte så lätt som det verkar vill jag lova! jag lyckades med att fota både hårfäste och nacke innan jag lyckades med denna halvdana bild. gillar starkt att det ser ut som att jag har butt-crack längst ned på bilden, fast de i själva verket är mina ryggmuskler som jag byggt upp sen i måndags, hehe..


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååååååååååååååååååååååååååå!! linn, så sjukligt, sanslöst snygg den blev! :D fy fan, jag blir helt tagen! bra text, bra tattuering, på bra tjej. kan inte bli så mkt bättre :) love you/norge

2011-03-16 @ 21:55:23
Postat av: joffa

liike a lot!

2011-03-17 @ 20:15:31
URL: http://ekmanjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0