sommar och sol

nu hade jag tänkt vara typiskt svensk och tala om vädret. är det inte helt fantastiskt så säg? jag har just landat i soffan efter ett storkok mat och en välbehövlig dusch. dagen har spenderats i hagaparken med anne och emma där vi bara legat och svettats hela dagen lång. att ligga på en filt av fleece när det är 26 grader varmt och strålande sol gjorde inte att jag blev mindre svettig direkt. i halvtid kände jag att jag höll på att bränna mig så jag tog min racercykel och cyklade ned till stan och köpte mig lite solkräm. känns som om det var ett bra initiativ då jag känner mig lagomt solbränd just nu och inte kräftröd som jag garanterat annars hade varit. i kväll ska jag till midgårdsskolan och kolla på lisas allra sista konsert med sin klass. jag hoppas och tror att de levererar som vanligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0