några timmar kvar till avfärd

sitter just i denna stund hemma hos mamma och pappa och kollar in hur alanya ser ut.. verkar som om vi ska bo på ett helt fantastiskt hotell och det känns ju lovande. med tanke på att de äldre i familjen redan har besökt det här hotellet och alanya tidigare känns det som om vi har alla odds med oss för att få en bra resa. om en timma ungefär så beger vi oss mot umeå city airport och vid fyra i natt väntas vi landa på hotellet. jag planerar att sova några fjuttiga timmar för att sedan steka hela dagen i morgon vid poolen och sluka en bok. jag är så taggad på semester utomlands att jag knappt finner ord..


slänger in en bild som inte har någonting med inlägget att göra. en liten bild som jag brutalt stulit från joffas blogg på mig och emma för några helger sen när den svenska sommaren just börjat..





bye bye!


Kommentarer
Postat av: Linda

men tack själv! Hemskt trevligt :D

2011-07-03 @ 22:04:05
URL: http://ljnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0