just dance

shit vad det var svårt att ta sig upp idag. jag börjar klockan 8 idag och det är dags för omhängning i butiken. tacka gudarna för att vi är hela starka ligan: jag hanna och niniuz. he bli nog bra he!

igår kväll var jag på evelinas examen och åt en massa götta. nästan för mycket götta tyckte min mage som inte är van vid något alls som heter socker så den gav upp. jag trodde faktiskt att jag skulle spy flera gånger och när jag kom hem till lägenheten funderade jag seriöst på att sätta fingrarna i halsen och få slut på rapandet som hade pågått i 2 timmar. jag kände att jag behövde röra på mig och vad passade då bättre än att gå över till matilda och spela hennes nya wiispel just dance. inne i matildas lägenhet stötte jag på matilda och anna som öppnade fönstret för att de var så svettigt där inne. den varan hade inte jag riktigt fått uppleva men efter två låtars dansande så var jag också varm. efter att anna dragit sin kos så dansade jag och matilda lite till och hittade världens svettigaste låt som vi körde dubbelt upp lagom till sängdags. när jag kom hem till mig var jag alldeles klibbig och hade faktiskt inte ont i magen längre.. det blir fler kvällar med just dance då jag faktiskt (tro de eller ej) har lite träningsvärk idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0