inte hungrig

idag vräkte jag i mig lunch. eller vräkte och vräkte - mer har man väl ätit. grejen var den att idag bestod min lunch av väldigt mycket sås. sås till fisk, sås till sallad, sås till kött, sås till och med på mackan. jag var på costas och åt buffe, eller jag åt väl snarare sås. efteråt mådde jag rent utav illa av den där dillmajonäsen som jag proppat i mig till fisken. när jag kom hem efter jobbet tänkte jag att jag skulle äta middag lite senare "när jag blivit hungrig". mitt problem är bara nu att jag fortfarande inte är hungrig och klockan är snart halv elva. ska man äta middag klockan elva om man blir hungrig då eller ska man helt enkelt skippa det? linn rydelius (ni vet hon som älskar mat, speciellt sås) har alltså inte ätit någonting alls på nästan 10 timmar och mår bara prima. jag är till och med pigg. vad som hände här kommer för evigt att vara ett mysterium för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0