IG

jag ger mig själv betyget IG i uppdatering.
jag vet att jag är sämst på att skriva nu för tiden, men det har bara råkat bli så. jag har haft häcken full med en massa annat och jag har helt enkelt aldrig startat upp min dator hemma för att den är så seg så man hellre sitter på telefonen och surfar.

sen sist har jag kollat in lisas bal, jobbat, varit i södervik med lisa och emma, fått mysa med saknade johanna lind, varit och festat i skogen, fått myggbett i våldet, solat mig till ett solsting på salusand, ridit min sista lektion på ridskolan för denna gång, jobbat ännu mer, varit i ersmark och förberett för lisas student, lagat en herrans massa mat, sett lisa ta studenten och fikat lite för mycket av det goda som jag inte borde ha gjort. sen som ett litet plus på allt så har jag senaste veckan varit superförkyld och inte kunnat träna och därför känner jag mig nu som en jättekoloss som är ute på upptäcksfärd. lite mindre snuva och slem i halsen så ska jag bege mig ut i skogen på en löpartur igen. ett bodypumppass hade inte suttit fel heller då de är hela 4 veckor sen jag gick på ett sist..

med förhoppningar om att jag kommer ihåg att uppdatera snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0