ut på lokal

fy vad ni är ruttna! jag har inte gått ut på lokal (som mamma brukar säga, vilket ord) på fyra veckor och är peppad att svänga runt med mina lurviga ben i morgon natt. är det någon som vill följa med mig? nä! jag kommer behöva åka hem till mamma och pappa även denna helg (förlåt, inget fel på er men jag vill shake that booty). förstår ni? fyra veckors uppehåll och jag är taggad till tänderna, men ingen vill följa med. är det verkligen ingen som kan offra sig? jag sköter mig själv när jag kommit in på krogen, så då kan ni bara droppa av mig. vad sägs? har vi en deal?

Kommentarer
Postat av: Joffa

Jag känner mig fan som en dålig vän alltså!

2011-02-04 @ 10:46:16
URL: http://ekmanjosefine.blogg.se/
Postat av: Maja

Häng på mig och Erik. Vi ska bli onyktra och odrägliga. Höhö.

2011-02-04 @ 15:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0