visdom

jag har haft ont i min visdomstand sen i lördags. på personalfesten sluddrade jag fastän jag inte hade druckit någonting alls, jag var helt enkelt så svullen att jag inte riktigt kunde prata som en vuxen människa. på söndagen fick jag ont i halsen och örat pga den rackarns tanden och i måndags åkte jag på en akuttid på sjukhuset för att fixa till den lite. fixa till den lite gjorde de, men inte mycket mer än så. igår vaknade jag upp med feber och var tvungen att gå hem från jobbet och idag har jag så ont i både öra och mun att jag nästan inte kan äta frukost och knappt stänga munnen.

vi får se hur många par jeans och toppar jag lyckas sälja idag när jag sluddrar.
wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0