frukost-dejt

idag träffades jag och nina en halvtimma innan vi började jobba på rut och åt frukost tillsammans. nina hade med sig väääärldens godaste smörgåsar och jag bjussade på melon, sojamjölk och müsli. till det drack vi kaffe och snackade en massa skit. på morgonen har vi hängt om i butiken och jag sitter för tillfället och smaskar på min matlåda som idag är ett ihopplock från skafferiet och kylskåpet. snart ska jag gå ut och sätta mig på en skinnbänk som vi har utanför dörrarna, dricka kaffe och sola. om jag har tur ska jag även gå och köpa mig en ny bh då min gamla favorit gick sönder med fallet av hästen i måndags. måste ha gått hårt till om till och med bh:n gick till himlen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0