student i centrum

idag var jag på universitetet med nina och alex och surrade med en massa nya studenter om rut. efter några timmars prat om exakt samma sak började man bli lite snurrig i huvudet. efter 3 koppar kaffe och lika många chokladbollar och ingen lunch var allt lite fnissigt. att only hade en skylt som det stod "onley" på bakom sin monter gav mig fem minuter intensivt skratt. när vi väl kom till butiken var jag hjärndöd och en sallad från ica gourmet lockade lika mycket som gratis godis ett år.. hade en toppendag tillsammans med två ruggit sköna tjejer!



ikväll har jag:
1. tagit en powernap
2. värmt på en matlåda
3. städat undan lite (utan att dammsuga, det var ett lite för stort mission att hämta dammsugaren i förrådet)
4. fått besök av anne
5. druckit kaffe och surrat



slutsats: lite för mycket eftermiddagssömn + en kopp kaffe = ruggit pigg linn som egentligen borde gå i säng men istället ser ett program om en ambulanshelikopter på tv4 sport..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0