jag ber er om en liten tjänst

mina öron blöder. jag är så fruktansvärt less på musiken vi spelar på rut just nu. snälla ge mig musiktips! något som ändå är lite uptempo men inte hårdrock eller metal. inte heller tecno. tänk er musik ni själv skulle vilja shoppa till. jag är för evigt tacksam i fall ni skulle vilja hjälpa till litegranna.

just nu spelas parachute (eller caisa, var det pair of shoes?) och det gör mig crazy inombords. den låten kan jag utan och innan, men nåt måste vi ju spela..

Kommentarer
Postat av: lisaboman

får du nå bra tips kan du gärna vidarebefordra, har bett om tips i en vecka men ingen verkar ha något!! ny musik nu tack :)

2010-09-29 @ 15:00:45
URL: http://lisaboman.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du lyssnat nåt på sækerts nya album? men det kanske ær før lite uptempo før rut..ta annars lite gammal eurodisco musik..funkar alltid! :)

2010-09-30 @ 10:01:54
Postat av: angelica

haha skrattar fortfarande åt "par of shoes" och hur ni letade frekvent efter låten!

2010-09-30 @ 18:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0