helgplanering

herregud. är det redan torsdag?
var tog måndag tisdag och onsdag vägen den här veckan?
det blir alltid fläng i huvudet när man är ledig mitt i veckan. i och för sig jobbade jag igår också, men bara på förmiddagen. idag har jag en långdag, i morgon likaså - men vad gör det? det är ju fredag och allstardags. har lyckats fixa och trixa lite med schemat så jag börjar klockan 12 på lördagen, det innebär alltså att man kan gå ut i alla fall och slippa oroa sig att vara supertrött på lördagen. jag skulle egentligen ha börjat 9 så tre timmars extra sömn sitter nog inte helt fel.

Kommentarer
Postat av: caisa

JAG HÅLLER MED?!



Trodde det var tisdag idag. det går skrämmande snabbt. Allstar på fredag alltså, intressant ;)

2010-09-23 @ 18:52:55
URL: http://caisamais.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Varsågod för din utekväll på fredagen partyprinsessa!;)

2010-09-30 @ 20:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0