den onda cirkeln

snuvig och rödögd. trött. ont på en höft sen i helgen. nackspärra. fryser. borde skynda mig till jobbet.

jag är sällan på särskilt bra humör på morgonkvisten. vill bara klä på mig myskläder och bädda ner mig igen. istället måste jag fixa och trixa med hår, make och kläder och det känns sällan särskilt kul. om en timma känner jag annorlunda. om jag då inte lagt ned tillräckligt med energi på hur jag ser ut så kan jag störa mig på det hela dagen, och då är ju det irritationsmomentet för dagen. inte att jag är trött, snuvig och rödögd utan att jag inte orkade fixa till mig ordentligt.

herregud vilken soppa.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Linnsan du stressar för mycket! Ditt immunförsvar mår inte bra av det! testa varva ned lite :) du är typ jämt sjuk eller halvsjuk. inte bra linn

2010-09-22 @ 21:27:47
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0