tre saker en tisdag

tre saker som hänt idag:

1. mitt finger började mystiskt att svälla upp under natten så när jag vaknade kändes det som om jag hade en inflamation i höger pekfinger. det har varit ömt hela dagen och jag har fortfarande ont. kanske är en spindel som borrat sig in och byggt bo, vad vet jag?

2. har sålt kläder till en tjej på 2 minuter för 1534:- totalt

3. jag köpte nya skor efter jobbet då jag blev så glad över att lönen hade kommit in på kontot. snacka om spontanshopping. det blev dock inga från scorett utan från skopunkten. mycket billigare, mycket sämre, men bra festskor då man inte behöver oroa sig över att de ska gå sönder. de var faktiskt sköna också, och det är ju alltid en fördel. dock ser skorna lite småfula ut på bilden, men jag lovar att de är snygga. tro mig!



Kommentarer
Postat av: lisa

åh så snygga! bra köp!

2010-10-26 @ 22:12:02
URL: http://lisarydelius.blogg.se/
Postat av: joffa

dina var också snygga! :)

2010-10-27 @ 22:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0