sega söndagar

igår var en bra seg dag. jag vaknade upp och fick ett telefonsamtal från matilda som ville bjuda på sockerkaka och kaffe. vem tackar nej till det när det även vankas det nyaste avsnittet av vampire diaries? inte jag i alla fall! när vi mumsat färdigt och jag vaknat till liv tillräckligt mycket, tog jag bilen till hanna på västerslätt. där låg hon som ett litet paket i soffan och vi såg idolrepriser och gick igenom lördagskvällen in i minsta detalj. köpte lite pizza, gjorde lite smoothie och såg film. kom mig därifrån vid halv 8 och hade tänkt mig i säng den tiden, då jag sovit lite halvtaskigt under natten innan. var dock vaken till strax efter halv 11 innan jag somnade sött i min säng.

idag blir det jobb 8-17 och sen stallet.
tackar mina rut-tjejer för en otroligt trevlig lördag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0