rullgardinen

det är bara att inse det. jag är inte född till att vara kreativ. jag var ute på min promenad, peppade för att fixa i lägenheten, kom in, satte mig ned och fixade ur rullgardinen ur den otroligt svåra förpackningen, la ut alla delar och tittade. och tittade. "läste" bruksanvisningen och satt kvar. tittade på väggen, tittade på ikeas bildbeskrivning och suckade. inte följde det med några skruvar heller.

det jag har gjort med min rullgardin är:
1. ta ur den ur förpackningen
2. sortera alla delar
3. skjuta in en träskena längst ned
4. mäta var den ska sitta
5. försökt pillra ihop delarna som ska upp på väggen (och inte ens det lyckades jag med.. 4 delar totalt och jag fattar inte hur de ska sitta ihop)
6. suttit och tittat på papperet
7. gett upp och dammsugat min soffa istället

matilda! jag behöver hjälp av en händig granne. kika förbi när du har tid och hjälp den mindre händiga grannen i trapphuset bredvid..

Kommentarer
Postat av: caisa

Du kan omöjligt vara mindre händig än mig! vet allvarligt inte hur man slår på tv:n hemma ibland.



Förresten, vore toppenmnysigt att träffa dig i veckan. Vad sägs om imorgon? Fredag eller Söndag? =)

2010-10-18 @ 19:29:35
URL: http://www,caisamais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0