lägesrapport

idag har jag varit ledig. eller ledig och ledig. det var min lediga dag, men jag skuttade in mellan 8-12 för att ha lite morgonmöte och jobba undan lite saker. efter 12 gick jag och banana och köpte lunch, hade lite kvalitetstid och sen cyklade jag hem i vinden. efter det har jag tvättat, tvättat och åter tvättat. det märks att det var ett tag sen sist.. har även surrat lite med bästa emma på facebook och fått senaste lägesrapporten. hon verkar ha det bra i norge och vara sig lik. gillar naturen, stuglivet och pastasås..

nu ska jag fortsätta med min kvalitetsdag och dra på mig mjukisarna och åka till ersmark för lite häng med familjen. det är lite drygt två veckor sen jag var där sist och jag ska bara mysa och invänta greys anatomy som har premiär i kväll på tv. det är något speciellt med att inte se det online utan att räkna in minuterna tills det är dags. tror på ett spännande avsnitt i kväll.

Kommentarer
Postat av: Jenny

skönt med hemmahäng. ska bjuda min mor på middag på fredag. det blir också mysigt :)

2010-10-06 @ 22:01:53
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0