klappar mig själv på huvudet

jag är nöjd med mig själv!
igår hängde jag på annie jullan och mallan till fredrik och fest på mariehem. jag tog bilen, bara för att jag inte skulle bli ilurad nån alkohol alls. jag agerade chaufför och åkte med annie till allstar där jag mötte upp hela skatgänget och alla grabbar från nordmaling. det var otroligt trevligt igår och jag mår som en prinsessa idag förutom att jag har ont i halsen. om det beror på att jag skrålade till final countdown eller om det är för att jag håller på att bli lite förkyld, de vet jag inte. det jag vet är att jag ska ut till mina päron nu och hjälpa min pappa att kratta gräsmattan. så - mot ersmark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0