härliga fredag

idag är en bra dag. jag fick sovmorgon, jag fick äta frukost i lugn och ro, jag lyssade på gamla 80-tals dängor, jag cyklade till jobbet i solsken, jag jobbar med mina favorittjejer som får mig att skratta/le/dansa (!) mest hela tiden, och sist men inte minst peppar jag upp inför kvällen som innebär middag med jobbet. vi ska hem till hanna och göra sushi hela gänget och intaga lite vin. vi ska även köpa lite ansiktsmasker och ha lite spakväll. känns som en lagom fredag då nästan alla jobbar i morgon också. kul i alla fall att göra något med mina homies på fritiden.

nu ska jag trycka i mig min goa matlåda för att sedan spatsera ut i butiken iklädd världens finaste leopardskjorta, jeansskjorta, bästa jeanslegginsen, rockabilly lugg och höga skor. den här dagen har börjat bra, och kommer bara att bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0