bilder från kändisfesten

ni får ha lite överseende med att jag ser lite ut som ett retard på bilderna som följer.. jag får helt enkelt säga att det var gaga som ställde upp på bild, och inte jag. jag hade i alla fall jordens största lösögonfransar som gjorde att jag antingen såg ut att vara skelögd, jäkligt trött eller bara hade ett lazy eye.





             







katy perry and kissie






varje gång jag såg linn var jag tvungen att säga "men fy fan hur du seeeeer uuuut!"
hon såg då verkligen inte ut som sig själv, så det var bra jobbat!






lägg märke till Kissies snygga hudton, lite flammig och väldigt brun och fräsch..



Kommentarer
Postat av: B

vad härliga ni är! :D snygg layout på lboggen!

2010-10-21 @ 08:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0