bästa söndag

den här dagen har varit otroligt skön och bra på alla sätt och vis. jag började med att återställa hannas bil på västerslätt och blev bjuden på lite sushirester och lite idol-repris. därefter åkte jag vidare ned mot staden där jag mötte upp anne i parken vid stadskyrkan. där var hon och fotograferade den vackra höstsöndagen och jag passade på att ta några fina bilder på henne också med proffskameran. själv såg man så sliten och förkyld ut att jag nöjde mig med att vara utanför bild. vi tog en fika på waynes någon timma innan jag åkte och handlade lite på coop. väl hemma började jag förbereda en liten middag med lax på menyn, bjöd över matilda och tände lite ljus. söndagar är ju våra vampire diaries dagar, så vi traskade över till henne, bakade en kladdkaka och såg det senaste avsnittet som var dödligt spännande. den där serien gör mig aldrig besviken..

nu tror jag dock att det snart är dags för sängen. känner mig sliten och sjuk, så de vore bra att få så många timmars sömn som möjligt så man förhoppningsvis pallar med en arbetsdag i morgon. först ska jag dyka ned i senaste numret av vr som jag snodde med mig från matildas vardagsrumsbord. riktigt härligt med grannar som bjuder varandra på det ena och det andra!

Kommentarer
Postat av: aan

så det blev ingen thaimiddag? ;)

2010-10-11 @ 20:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0