åh, jesus.

jag har haft jenny och anette på besök i kväll, har varit en kväll med en massa skratt och tv-tittande.
anettes citat "jag är inte bara gud, jag är gandhi också. åh jesus, skjut mig" fick mig att fnissa lite extra.

i morgon är jag ledig och jag har planerat in träning kl 10 (trotsar min förkylning). allt för att komma upp ur sängen och få fart på dagen. jag ska även förbi en sväng på systemet (det närmar sig lördag och jag är pepp. har redan hunnit prova ut outfiten och den kommer bli makalös. den som inte ser vad jag är utklädd till kommer ju ha nåt fel med ögonen) och ta mig en tur på coop. blir skönt med en slappardag. ska nog till ersmark en sväng också och hälsa på familjen. fredagen som också är ledig vet jag inte vad jag ska göra av.. någon som har lust att ta sig an en glad tjej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0