trött och hungrig

jag är trött och hungrig. trött fastän jag sovit nästan 9 timmar (men skyller på förkylningen och det hemskt kalla vädret) och hungrig för att jag inte har nån mat hemma. idag måste jag handla efter jobbet, annars får jag äta sötsur sås och tonfisk till frukost i morgon bitti. och det tror inte ens jag, som brukar kunna blanda allt, blir gott.

i kväll ska jag vara med linn och anette efter jobbet, men först vore det bra om man kunde klä på sig och ta tag i den här lejonmanen till hår. det står verkligen åt alla håll och till och med luggen är lockig. jag menar verkligen lockig. så går det när man går till sängs med dyngsurt hår.

Kommentarer
Postat av: joli

done!

2010-11-23 @ 12:41:20
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0