spontanshoppare

något jag är otroligt dålig på är att spontant gå på stan. oftast springer jag över på nån butik på lunchen men hinner inte mer än titta då det är dags att gå tillbaka och jobba igen. idag var jag och fikade med joffa på station, som för övrigt var otroligt mysigt, och därefter gick vi på red dragon en sväng och vidare ut mot umeås butiker. joffa hade lite småbråttom och jag gick som vanligt in på rut och sa hej och stod och glodde. gick över på wedins och hittade en väska som jag tidigare tittat på men valt bort då den var lite för dyr. idag fanns det en kvar och prislappen var på 99:-. jag kunde bara inte inte köpa den. gick över på h&m för att hitta mig ett par tjockare vantar då en av mina tidigare konstigt nog är borta sen helgen. jag kom ut med världens finaste transparanta spetströja som stacks. snygg var den i alla fall (svart ofc) och jag planerar att ha den på mig på lördag då brudarna och jag återigen ska göra staden osäker.

hittade alltså inga vantar, men blev en väska, topp och fika rikare. kul att hitta på nåt sånt här istället för att städa som jag egentligen tänkt göra idag. städa kan man göra nån annan dag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

och hur gick det med städningen? :P Himla trevligt på stan igår! Du måste dock peppa mig inför lördagen, vad händer egentligen?

2010-11-18 @ 20:25:52
Postat av: Anonym

Kanske ska skriva vem det är också - joffa här.

2010-11-18 @ 20:26:37
Postat av: öjbrandt

jag tror jag vet var dina vantar är.. är dom vita och lite små mysiga?

2010-11-18 @ 22:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0