planering

i morgon är jag ledig och då ska jag:

- tvätta (när det endast finns ankelsockar kvar i lådan brukar det vara ett tecken på att det är dags)

- åka till ersmark och gå ut med de små äcklen (visst mitt vanliga ledighetsnöje nu för tiden)

- umgås med linn som också är ledig och ta en tur i skogen med opala (linns hund, för den som undrade)

- chilla ännu mer med linn och förhoppningsvis dricka lite kaffe (och prata, som vi är rätt bra på)

- se greys anatomy (visserligen klockan 21.00, men ändå)




allt annat känns rätt oplanerat och sådär lagomt ledighetsskönt. egentligen var det tänkt att jag skulle umgås med linda adolphson som är hemma i veckan också, men det blev visst skjutet på till torsdag eller fredag. tror och hoppas på en härlig morgondag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0