med isbitar till fingrar

håller fullkomligen på att frysa ihjäl i denna stund. gick över till ica (en promenad på sisådär 100 meter) och hade öppen jacka, inga vantar och ingen mössa. sitter nu och äter kall sallad och fingrarna känns som isbitar. det är tur att det är fullt ös på jobbet idag, så man får springa en hel del.

jag har absolut inga planer alls inför kvällen. det enda jag vet är att jag ska hålla mig i skinnet och inte gå ut, men det behöver inte betyda att man inte drar på någon förfest. har blivit bjuden till erica, veronica och slutligen en partydejt med linn. jag vet inte vilken jag ska välja. matilda erbjöd mig alldeles nyss en middag också, och om jag ska vara ärlig är jag nog mest sugen på hemmamys. vi får se var kvällen tar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0