magen ut och in

det här kan vara en av de segaste bakisdagarna i mitt liv. jag kunde för det första inte sova särskilt bra i natt, sen vaknade jag upp och mådde illa, kunde inte äta någonting. hade bokat dejt på stan med lisa och jenny så det var bara att pallra sig upp och klä på sig, gå till jullan och hämta cykeln och cykla ned i snömodden till stan. på waynes var det galet mycket folk så man hörde knappt vad man själv tänkte. jag satt och mådde illa och efter en mellan kopp med kaffe var magen ut och in. gick på glitter en sväng och sa hej till tjejerna på rut, men allt jag tänkte på var sängen och lite vila. kom hem igen och har nu tagit mig en 45 min powernap, duschat och börjat käka middag. om 20 min kommer anne och hämtar mig och då är det dags för..


..fest igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0