fredagsmyset som blev skräckfredag

fredagsmyset igår blev mysigt, men inte så pass mysigt som jag hade hoppats på. jag blev nerröstad och gick med på att se en skräckfilm. okej. thriller/rysare var det, men jag tyckte det räckte gott och väl ändå. case 39 hette den och det var en jävligt creepy unge med i den som gjorde att jag fick benryckningar och kraftiga anfall med kudden jag hade framför ögonen.. hanna lugnade nerverna i halvtid med ett glas vin, och hon var inte sen att hälla upp ett åt mig också. när jag frågande tittade på henne och sa "men jag har ju bil" så stirrade hon bara tillbaka och sa "du sover här i natt". sagt och gjort, efter den hemska filmen så såg vi lite idol och sen begav sig kerran och alex hem medan jag och hanna tvättade bort sminket och gick och la oss i samma säng. jag vägrade nämligen sova i soffan, själv, efter en skräckfilm. vi vaknade upp i morse och käkade frukost. senare tog jag bilen hem och duschade och gjorde mig klar för jobb. 2 timmar senare träffades jag och hanna igen (lite fräschare än tidigare) och nu jobbar vi för fullt igen. alex är även här så nästan hela gänget från skräckfilmskvällen är samlat.

jag säger det en gång till bara för att göra det klart och tydligt:
jag tror att jag har världens bästa jobbarkompisar.
(även fast de tvingar mig att se skräckfilm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0