true blood söndag

jag spontanåker till lycksele i morgon för att hälsa på linn. jag satt och kollade igenom min kalender i morse och insåg att jag är ledig i morgon och att de är teorivecka på ridningen (vilket innebär ingen ridlektion). bytte pass med hanna så jag är ledig på tisdag och vips hade jag fått mig två dagar i lycksele och hästdagar framför mig. får bara hoppas att jag blir lite friskare så jag orkar med lite bättre!


nu ska jag dra igång ett avsnitt av true blood. var med boman tidigare i kväll och hon introducerade mig med första avsnittet. snäll som hon är förde hon över ytterligare 3 avsnitt på ett usb-minne och här ligger jag, nedbäddad i min säng och totalt redo för avsnitt nummer två. känns som om det här är ytterligare en serie som jag kommer fastna i (tyvärr).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0