tisdagsvägen

tog mig till ersmark efter min sköna dag på jobbet. vi hade rätt mycket att göra och tiden gick bara på. måste ändå erkänna att de inte riktigt kändes som om det var dryga 10 timmar som spenderades där. åkte till ersmark vid 19-tiden och här är jag kvar. har ätit middag, sett let's dance och sitter just nu och tittar på mamma som sover i soffan. klockan kvart över tio en fredagskväll.. gammfolket! jag vågar väl knappt erkänna att jag också är trött, funderar på sängen jag med. i morgon ska jag träna klockan 10.15 på usm och sen är jag LEDIG. de känns lyxigt på nå vis. i morgon kväll vankas det fest och jag är inte sen att haka på.


trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha. Ja hon är störtskön! jaag ska faktiskt inte träna imorgon, tillåter mig en vilodag då jag tränat 5 dagar denna vecka redan + att jag ska på bodybalance på söndag :) jag ska vara med sebbe imorgon på dagen och gå en två timmarspromenad och äta något gott till lunch :)

2010-03-12 @ 22:24:24
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0