supersolig förmiddag

måste erkänna att de känns ganska skönt att vara hemma igen. allt i åre var så rörigt och de hände grejor hela tiden. här hemma kan man bara slappa en hel kväll. det kan man nog iofs i åre också, men de gjorde vi inte.

igår firade vi syster hemma i ersmark. jag hade inte ätit någon middag men mamma avrådde mig också från att göra det, och de gjorde hon rätt i. det dukades upp bullar, kakor, tårta och kaffe. jag blev mätt. på socker. härligt intag av mat igår.. fil till frukost, godis och vasa sandwich till lunch i bilen, kakor och kaffe till middag klockan 20.00.

nu ska jag se till att göra mig klar inför en arbetsdag och försöka få bort mitt ugly face.
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0