nöjd

jag har just kommit på en lite sämre grej med att vara mig.

jag älskar smör. hur kan man älska smör?
det kanske snarare är ett stort gillande mer än att jag älskar det. men en macka utan smör, de skulle vara som att dricka kaffe utan mjölk. det skulle gå, men det skulle vara långt ifrån lika gott som med tillbehöret.




hur som helst. jag är nöjd. jag tränade! jag segrade. jag har nytvättat ganska blondt hår som är mjukt som sammet. jag hade en toppendag på jobbet idag. jag älskar vädret som är nu. jag gillar mina leopardtofflor trots att de luktar fotsvett big time. jag älskar smör.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA. Linn, du är så skön!

2010-03-10 @ 09:58:48
Postat av: Jenny

du och jag, vi älskar smör

2010-03-10 @ 20:12:54
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0