linn bygger

jag har verkligen bara haft en hemmkväll i kväll. skruvat ihop en ikeahylla så den blev lite sned, tvättat samtidigt, gjort middag, diskat, dammsugat & vikt kläder. har även hunnit med 20 minuter hos matilda och en stunds tv-tittande.






starten på bygget. min trästege som sedan blev en hylla. var först tvungen att såga av den då jag köpt en lite för hög. oops.



och här är växten. på sniskan till och med.. ni ser ju, den är inte riktigt 100% vacker och fräsch. ny stor blomma mottages gärna.


Kommentarer
Postat av: lisaboman

Du har inte vattnat för mkt då? Bladen brukar ju bli gula om växten får för mkt vatten..

2010-03-25 @ 10:45:49
URL: http://lisaboman.blogg.se/
Postat av: Matilda

Det finns ju en blomma här utanför mig, redan död och allt ;)

2010-03-25 @ 13:24:55
URL: http://matildabredin.bloggplatsen.se
Postat av: Mamma

Jag tror att det är plastblommor som gäller för dig....

2010-03-30 @ 18:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0