just hemkommen från tomtebo

jag handlade idag. över min budget. känns som om det hänt några gånger för mycket på slutet. är i alla fall meganöjd med mina inköp och är 100% säker på vad jag ska ha på mig på lördag!


har varit på inflyttningsfika hos evelina i kväll och det var mycket trevligt. åt lite för mycket kladdkaka dock, men de är sånt man får ta då man skippar middag och matar in socker i stället. det är lätt att magen säger ifrån.

i morgon ska jag jobba härliga tio timmar. med tanke på att min jobbenergi idag på eftermiddagen låg på minus borde jag ta mig en god natts sömn och (förhoppningsvis) vakna upp pigg och på alerten i morgon bitti!
godnatt

Kommentarer
Postat av: linda

jag hejar på dig linn!

2010-03-11 @ 23:12:29
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0