jag har tre saker att tillägga

ETT: nej, jag har inte vattnat min växt för mycket. för att vara ärlig så ska jag säga att jag inte vattnat den överhuvudtaget och nej. den är inte torr heller.

TVÅ: varför var det ingen som blev överglad med mig om att jag får betala halva hyran i april? anar jag ett sting av avundsjuka? då ska jag bara berätta att det var INTE roligt att bo i min lägenhet då de borrade.

TRE: min hylla såg jättemesig ut i mitt förråd. om jag vetat det här så hade jag köpt mig ytterligare en.

(FYRA: jag vet att jag sa tre saker att tillägga, men såhär i stundens hetta kom jag på ytterligare en. förlåt för det. jag dammsugade bara igår. och tvättade. jag gjorde aldrig någon superstädning som jag sa. förlåt för det också.)

Kommentarer
Postat av: Louiskaia

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2011-06-16 @ 10:51:25
URL: http://louiskaia.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0