smärta

jag har jätteont på mitt ben. i morse när jag skulle äta frukost råkade jag gå rakt in i kanten på bordet med full kraft. resultatet på mina bara ben under morgonrocken blev ett blödande jack. när jag sedan ska cykla ned till jobbet lyckas jag falla precis utanför huset och få cykeln över mig. detta resulterar i en fet bula ungefär 2 cm från jacket som gör ont. inte nog med det så slog jag även i handleden, axeln och nacken. roligaste med allt detta (om det nu kan vara roligt på nått sätt) var att trots mina bensmärtor ställde jag mig upp från marken på 2 sekunder, och var iväg på cykeln igen efter ytterligare 4. jag rullade nästan ned hela vägen till jobbet för att mitt ben var ur funktion.

varför har man alltid så bråttom iväg efter att man fallit?
är det pinsamt att falla?
det är ju för tusan mänskligt. nämn någon gång du legat kvar och oj:at dig..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu har jag kompenserat dig! :D

2010-02-13 @ 18:19:30
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0