pensionärsklubben

kom hem efter en kylig promenad från bussen till lägenheten och ser ett rosa sken från mitt fönster. jag har sällskap. syster är på besök och ska sova över hos mig. alltid mysigt!

har varit på bio som sagt. det blev inte it's complicated, utan de blev farsan. varken en bu eller bä film. en helt ok film men inget jag rekommenderar att se på bio. jag och emma kan inte förstå att vi blivit såna pensionärer. middag klockan 16.45, grillbuffe på balder och sedan bio 19.45. en lördagkväll.. tur att det är en engångsföreteelse. nästa helg smäller det igen! men, jag måste ändå erkänna att det har varit riktigt skönt att ha en pensionärsafton.


nu ska jag ägna mig åt lite svensk skidåkning. på tv alltså. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0