oväntad morotskaka



mamma bjöd in mig på alla hjärtans dag fika i eftermiddags. jag hade just kommit in från det underbara vädret och en tripp till coop, satt mig i soffan och satt igång tv:n för lite meningslöst tittande. kändes riktigt bra att få något att göra, och speciellt när det var fika inblandat. mor, far & siz hämtade upp mig och vi åkte tillsammans till café victoria där vi smaskade på morotskaka och freekin good coffee. vi satt där och hade det allmänt trevligt, strosade lite på boom (pappa strosade, vi andra kollade), åkte till rusta och sedan till pappas jobb där han även hann med att slå till lisa med en nyckelknippa rakt över läppen. lisas min var obetalbar. enligt pappa var lisa lite för nära hans ficka, och enligt lisa var det pappa som totalt onödigt skulle heja på bosse på bkm som körde förbi i full fart. hur som helst:
lisa har en liten fläskläpp nu men det är inget vi behöver tala mer om.

nu ser jag fram emot en laxmiddag och en alla hjärtans dag kväll med min familj och två bedårande hundar.
(+ några chokladhjärtan och mys i soffan)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mums mums och åter mums! :D

och ja, vi kan ses någonting i veckan :) fika på stan eller något liknande ?

2010-02-14 @ 21:34:09
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0