obligatoriskt pepptalk med mig själv

måndag idag. hästmåndag. ridning.
idag: hoppning.
jag blir alltid lite smånervös redan på jobbet när det vankas hoppning. nu har det gått så pass bra på slutet att jag bara går och väntar på den stora vändingen - rakt ner i backen med andra ord. kommer garanterat skriva ett inlägg senare i kväll med texten "jag lever, det gick bra" men för säkerhets skull tar jag i trä nu och ber till gud att jag sitter PÅ hästen, och följer med ÖVER hindret. MED hästen. INTE själv.

Kommentarer
Postat av: aan

jaha, hoppas ridningen gick fint!

har du någon mobil nu, eller? skulle vilja ha tag på dig,...call me!

puss

2010-02-08 @ 19:43:08
Postat av: Johanna

Jag är så nöjd över att du också har förstått hur fantastiskt Maggan är :)

2010-02-09 @ 19:27:49
URL: http://rillihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0