matlagningsbesvär

jag kommer hem från jobbet (efter inköp av täckbyxor, tack mamma och lisa - check!) och ska laga lite middag. väljer nåt som går fort (och det enda som fanns i mitt kylskåp) - blodpudding. jag sätter igång en platta, ställer dit stekpannan, smetar ut lite smör och väntar. och väntar. och väntar. pannan blir aldrig varm. jag lägger i mina små blodpuddingsskivor och de ligger och flyter runt i lite smör - men ingenting annat händer? jag går på toaletten, kommer tillbaka, tar en smörgås i farten för att dämpa min hunger. ser då att jag satt plattan på 2an istället för 12an. måste trott att det var ett jätteglapp mellan 1 & 2 och lagt ihop det till 12. det är det enda logiska. nu har mina blodpuddingsskivor i alla fall blivit klara, så där en 25 minuter senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0