lotion all over

tyvärr så var tvättstugan bokad i kväll, det kanske inte går så bra att bestämma sig någon timma innan att man ska tvätta. man måste nog ha lite framförhållning ändå.

jag har sett på vinterspelen i kväll. måste säga att jag tycker att det är rätt roande, även om felix herngrens skämt kan bli lite för många och lite för dryga.. har även tagit mig en långdusch och passat på att peela hela mig, inklusive face. har smörjt in mig med lotion och känner mig allmänt kladdig just nu. förhoppningsvis går det in i huden snart, lite jobbigt om man ska ha lotion i hela sängen annars. tror snart att det är bedtime för min del, har haft en lång dag och det blir en ännu längre i morgon. lika bra att vara pigg och alert på jobbet, annars blir dagen garanterat mycket längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0